Úvodní ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) Hotel Kurdějov a.s., Kurdějov 88, 693 01 Kurdějov, IČ: 26312034, DIČ: 26312034, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, složka B 3881 vymezují vzájemný vztah mezi společností Hotel Kurdějov a.s. (dále jen „hotel“) a osobami nebo partnery (dále jen „klient“), se kterými není uzavřena smlouva nebo není určeno jinak přímo v potvrzení objednávky (cenová kalkulace, písemná komunikace).
Potvrzením objednávky klient uznává Všeobecné obchodní podmínky v celém rozsahu. Klient dále souhlasí s použitím osobních údajů v souladu se zákonem.
Ubytovaní klienti se řídí právním řádem České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem Hotelu Kurdějov. Každý host je povinen se s těmito obchodními podmínkami seznámit, na jejich neznalost nebude brán zřetel.
Článek I. – Předmět smluvního vztahu
Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při pronájmu hotelových pokojů pro ubytování a jiných služeb hotelu jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku klienta.
Článek II. – Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi klientem a hotelem vzniká potvrzením objednávky ze strany hotelu. Hotel se zavazuje poskytnout a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané služby (dále jen „event“) a klientovi tímto vzniká závazek zaplatit hotelu smluvenou cenu.
Článek III. – Objednávka, cena a způsob platby
- Objednávka pobytu/eventu je možná
- telefonicky: +420 519 411 381
- e-mailem: info@hotelkurdejov.cz
- písemně: Hotel Kurdějov, Kurdějov 88, 693 01
- prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách: www.hotelkurdejov.cz
- Klient je povinen za ubytování a jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny hotelu na základě stanoveného ceníku hotelu nebo cenu, která mu byla hotelem k dané rezervaci nabídnuta.
- Vyskytnou-li se v průběhu komunikace hotelu a klienta chyby v počítání či psaní nebo jiné chybné údaje či nesrovnalosti, hotel si vyhrazuje právo na nápravu těchto nesrovnalostí nebo jiných chyb, jenž provede sám nebo na základě požadavku klienta.
- Úhradu objednaných služeb provádí klient předem formou zálohové platby (blíže specifikované v článku VI.) a doplatku, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
- Služby jsou považovány za uhrazené dnem připsání platby na účet hotelu.
Způsoby platby
- platba převodem či složením hotovosti v Kč na účet číslo: 270748238/0300 u ČSOB (IBAN: CZ860300 0000 000270748238, SWIFT: CEKOCZPP)
- platba v hotovosti
- platba platební kartou (Visa, Master Card, American Express)
- pobyt klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací. V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky
- úhradu poukázkami/benefity dle pravidel uplatnění. Nelze přijímat poukazy/benefity, pokud nemá hotel uzavřenou smlouvu s daným poskytovatelem a dále je nelze čerpat na služby, na něž již byla poskytnuta zvýhodněná cena (tzn. slevy nelze sčítat)
Článek IV. – Základní práva a povinnosti klienta
- Práva klienta:
- právo na řádné čerpání smluvně sjednaných a zaplacených služeb,
- právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách,
- právo kdykoliv před zahájením čerpání jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle článku VI,
- Povinnosti klienta:
- poskytnout hotelu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů,
- bez zbytečného odkladu sdělovat hotelu své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb,
- převzít od hotelu doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení
- v případě odstoupení od smlouvy ze strany klienta je klient povinen takové odstoupení od smlouvy hotelu oznámit a zaplatit ve stanovené lhůtě rozdíl ceny mezi již zaplacenou zálohovou fakturou a příslušnými stornovacími poplatky.
- Odpovědnost za škody
- Zařízení hotelu klient i účastníci eventu používají šetrným způsobem, aby nedocházelo ke zbytečnému poškození věcí či majetku. V případě poškození zařízení klient uhradí hotelu způsobenou škodu.
- V případě vyprodukování nadměrného odpadu během eventu (papírové krabice, kartony a podobné předměty) má hotel právo účtovat společnosti manipulační poplatek za jeho likvidaci.
- Domácí mazlíčci
- Ubytování se zvířetem je na hotelu povoleno. Klient je povinen o dané skutečnosti informovat předem a na recepci uhradit příslušný poplatek. V případě poničení majetku hotelu či nadměrného znečištění pokoje si hotel vyhrazuje právo na peněžní náhradu škody ve výši stanovené hotelem.
- Ve všech vnitřních prostorách hotelu platí zákaz: kouření, používání otevřeného ohně, výbušných látek, nošení zbraní a střeliv atp. či je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití. Dále je zakázáno držet, vyrábět či přechovávat omamné či psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem.
Článek V. – Základní povinnosti hotelu
- poskytnout klientovi veškeré potřebné informace k pobytu
- zabezpečit klientovi pobyt/event na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními předpisy
Článek VI. – Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky
Rezervace se stává závaznou okamžikem uhrazení předem dohodnuté zálohy. Pokud není záloha uhrazena v daném termínu (den splatnosti), je rezervace hotelem považována za zrušenou ze strany klienta.
Výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, takto:
1. Individuální turistika
Klient je povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši 50 % předem stanovené ceny, doplatek klient hradí na místě na recepci hotelu. Při porušení tohoto závazku má hotel právo od smlouvy odstoupit. Je-li pobyt objednán ve lhůtě kratší než 3 dny před nástupem na pobyt, může klient provést úhradu objednaných služeb na místě v den nástupu na pobyt.Záloha ve výši 50% se netýká akčních pobytových balíčků. Služby označené jako ‘Pobytový balíček’ je klient povinen uhradit v plné výši ihned po vzniku smluvního vztahu.
Storno poplatky
- 0 – 7 dní před objednaným termínem: 100 % storno poplatek
- 8 – 15 dní před objednaným termínem: 50 % storno poplatek
- 16 a více dnů před objednamým termínem: bez storno poplatků
- pro skupiny od 10 osob mohou být sjednány zvláštní storno podmínky, které jsou součástí samostatné cenové nabídky
Výše uvedené storno poplatky se nevztahují na zálohu účtovanou klientovi při závazné rezervaci konkrétního termínu. V případě zrušení rezervace je záloha nevratná v plné výši.
V případě, že klient na místě zkrátí sjednanou délku pobytu či plně nevyužije předem objednané služby v hotelu, hotel má právo vyúčtovat klientovi služby v celé jejich výši.
2. Eventové akce
Ze strany klienta veškerou odpovědnost za správnost sjednaných služeb, učiněná rozhodnutí a průběh akce odpovídá stanovená “kontaktní osoba”. Za kontaktní osobu je považována event objednávající (v cenové kalkulaci uvedená) osoba. Pokud není event objednávající a kontaktní osoba (a to zejména na místě v hotelu – v průběhu čerpání služeb) tatáž osoba, je klient povinen o dané skutečnosti zavčas informovat personál hotelu.
Záloha se skládá z 20 % předpokládané částky za ubytování se splatností 14 dní od objednání eventu. 60 dní před termínem akce je vystavena faktura na 80 %, tedy zbývající částku za předpokládané ubytování se splatností 14 dní po vystavení. Po uhrazení zálohy je event považován za objednaný.
Při porušení tohoto závazku má hotel právo od smlouvy odstoupit.
Klient má právo kdykoliv event zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemnou či ústní formou odstoupení (storno eventu) oznámeno hotelu. V tomto případě má hotel právo účtovat odstupné/storno-poplatek (smluvní pokutu). Pokud je výše odstupného (stornopoplatků) vyšší než zaplacená záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného (stornopoplatků).
Storno poplatky
- po objednání a uhrazení zálohy na ubytování je částka za tyto služby již nevratná
- 0 – 15 dní před objednaným termínem: 100 % storno poplatek z předpokládané částky za celý event (strava, pronájem prostor a další služby, včetně případného doobjednaného ubytování nad rámec zálohy)
- storno 16 – 30 dní před objednaným termínem: 50% storno poplatek z předpokládané částky za celý event (strava, pronájem prostor a další služby, včetně případného doobjednaného ubytování nad rámec zálohy)
- storno 31 a více dnů před objednaným termínem – bez storno poplatků
Výše uvedené storno poplatky se nevztahují na zálohu účtovanou klientovi při závazné rezervaci konkrétního termínu akce. V případě zrušení rezervace v objednaném termínu je záloha nevratná v plné výši.
V případě zásahu vyšší moci není klient oprávněn uplatňovat vůči hotelu žádné sankce či ekvivalentní nároky.
3. Dárkové poukazy
Pro vystavení dárkového poukazu je podmínkou zaplacení 100 % ceny dárkového poukazu. Při nákupu dárkových poukazů na určitou hodnotu není účtována DPH. Její vyúčtování proběhne až při uplatnění poukazu a to dle zákonných předpisů.
Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné a nelze jejich hodnotu směnit za peníze. Platí po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1 rok) a nelze jejich platnost prodloužit, po uplynutí platnosti se poukaz stává neplatným. Poukaz je možné využít pouze na služby na poukazu uvedeném. V případě nevyčerpání hodnoty dárkového poukazu zbývající částka poukazu propadá ve prospěch hotelu.
Padělání a pozměnění poukazů je zakázáno a trestné podle platného zákona ČR.
Článek VII. – Využití osobních údajů
Od našich hostů a návštěvníků webových stránek získáváme osobní údaje, které zpracováváme v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016.
Článek VIII. – Závěrečná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2023 a ruší všechny předchozí platné podmínky.
Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v době jejich vzniku.